Novosti

Ovdje pročitajte zadnje novosti vezane uz Legendland

Izjava

General Terms and Conditions je ažuriran. 8-12-2023

29-10-2023

Poštovani,

Kao što ste posljednjih dana mogli pročitati u nekim medijima, zemljište na kojem je planiran Legendland je označeno kao poljoprivredno zemljište. Kada smo započeli s planiranjem Legendlanda, naša istraživanja su pokazala da se radi o zemljištu sportsko-rekreacijske namjene u vlasništvu Republike Hrvatske, koje je moguće uzeti u zakup ili kupiti putem javnih natječaja, kao i mnoga druga zemljišta u vlasništvu države. Nakon što smo završili s izradom masterplana za naš projekt, dobili smo informaciju da je predmetno zemljište poljoprivredne namjene. Razgovarali smo o tome na sastanku koji se održao u rujnu 2023. godine, na kojem nam je potvrđeno da je namjena zemljišta sportsko-rekreacijska. Nakon lansiranja kampanje, ova je tema zainteresirala javnost i podigla su se mnoga pitanja i sumnje, do te mjere da su neki čak prozvali Legendland prijevarom i sumnjaju u realizaciju ovog projekta. Iznova smo analizirali situaciju i došli do zaključka da je kod našeg razumijevanja mogućnosti korištenja predmetnog zemljišta došlo do velikog nesporazuma. Preuzimam odgovornost za taj nesporazum i ispričavam se obožavateljima Legendlanda zbog ove neugodne situacije. Ovim Vam priopćenjem najavljujem da selimo projekt iz Zaprešića i tražimo sličnu lokaciju u blizini Zagreba. Svi koji su kupili članstvo u Legendlandu dobit će povrat novca u narednih tjedan dana. Legendland nije priča bez pokrića i ona će se nastaviti. Ja osobno sam do sada uložio jako puno novaca i energije u ovaj projekt. Dat ću sve od sebe da projekt bude realiziran, kao što to radim još od 2018. godine. Nadam se da će u dogledno vrijeme biti napravljene potrebne izmjene urbanističkog plana Zagrebačke županije koje će omogućiti realizaciju ovakvih projekata. Naša marketinška kampanja je u prvih nekoliko dana prodala članstva u vrijednosti od otprilike 80 tisuća eura, što mislim da je svjetski rekord. Naša web stranica je primila više od 1,09 milijuna upita u manje od tjedan dana. Na našem Instagram i Facebook profilu smo također ostvarili veliki broj pregleda, lajkova i pratitelja. Sve te brojke dokazuju da je naša procjena tržišta bila točna i da smo precizno izračunali potražnju na tržištu. U sljedećih nekoliko dana ćemo objaviti to istraživanje. Za Legendlandom postoji velika potražnja kod više od 38% hrvatskih obitelji i pojedinaca koji su spremni kupiti članstvo 4 godine unaprijed i naša marketinška kampanja je dokazala našu studiju i mogućnost realizacije ovakvog projekta u Hrvatskoj. Ja također smatram da je ovakav inovativan pristup projektu bio najbolja opcija u ovako kompleksnim i izazovnim tržišnim uvjetima. Ako se još niste pretplatili na Legendland, molim Vas da se pretplatite na našu web stranicu. Nećemo izdavati račune do daljnjega, ali povećanje broja naših pretplatnika omogućit će nam ponovni ulazak na tržište jači nego ikada. Ne odustajemo od Legendlanda, stoga su dobrodošle sve fizičke, pravne i slavne osobe koje žele sudjelovati u ovom projektu. Pozivam sve da nam pridruže na ovom putovanju. Ako lokacija koju smo izvorno planirali za gradnju Legendlanda nije raspoloživa, budite sigurni da to ne znači kraj projekta i da će se Legendland realizirati na nekoj drugoj lokaciji o kojoj ćemo Vas obavijestiti u dogledno vrijeme. Nadamo se da ćete nas nakon otvorenja Legendlanda posjetiti i uživati u njegovoj raznolikoj ponudi. Hvala Vam svima na podršci.

S poštovanjem, Hesam Qaydi